poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Kartka z motylem

Witam :)

Jako, że ostatnio robię kartki wyłącznie z kwiatami,
to dzisiaj chciałam Wam pokazać coś zupełnie innego,
kartkę bez kwiatów, w stonowanych kolorach, w beżu, brązie, z dodatkiem złota,
 mało warstw i niezbyt dużo dodatków. W pierwszej wersji miała to być
kartka Clean&Simple, ale niestety ja jednak dalej mam problemy
 z takimi pracami, więc i tym razem moje zamierzenie mi nie wyszło,
ale mimo wszytko kartka jest bardzo prosta.


Kiedy kupiłam dwa piękne złote kolczyki motyle, z kryształkami 
w odcieniach brązu, od razu przyszedł mi pomysł,
żeby jeden z motyli był główną ozdobą na mojej pracy.
Nakleiłam go na złoty kwadrat, który również był kolczykiem, 
a na około kwadratu nakleiłam tekturkową serwetkę,
którą pomalowałam gessem, a na to posypałam mój ulubiony biały brokat. 








Wykorzystałam:








Pozdrawiam serdecznie

xxx Karasiowa


2 komentarze: