sobota, 15 marca 2014

Kilka wspomnień...

Witajcie.
   Dziś w ramach inspiracji chę Wam pokazać album urodzinowy dla pewnego 50-latka.
Całość wykonana z papierów UHK, z kolekcji dostępnych w SKLEPIE. Do stworzenia albumu idealnie nadały się świetne wykrojniki dostępne na scrap shopowych półkach. Po szczegóły dotyczące materiałów i narzędzi zapraszam na stronę bloga sklepu.

   Album ma 26 stron, spięty został kółkami tak, by można dodać do niego jescze kolejne zdjęcia, na przyład z imprezy urodzinowej Jubilata ( dodałam jedna kartę poza albumem). Prezent zapakowany jest w ozdobne pudełko z okienkiem.
   Strony wypełnione są zdjęciami z życia Jubilata oraz krótką rymowaną histotrią mojego autorstwa. Do tego półperełki, kwiaty, tekturki, ćwieki. Ja użyłam tu ozdób z różnych kolekcji i firm. Sporo takich pięknych drobiazgów jest w naszym sklepiku.

Jubilatowi życzę samych uśmiechów na kolejne cudowne lata, a Was zachęcam do utrwalania wspomnień we własnoręcznie wykonanych albumach.


















Do wykonania albumu użyłam:


       

        

        

       


             


Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz